Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Mia - 12 februari 2009 18:06

ja, 10 veckor va väl förlänge psykot kunde hålla sig i från oss...Hon skicka ett SMS till mig nu ikväll...hon hade pratat med någon som tydligen pratat med mig..hon tyckte inte om lögne osv...hon ville klara ut detta med mig...eller om hon skulle gå via någon annan?! *suck*


Mitt illamående blev ju inte bättre av detta. Mitt illa månde har faktist inte riktigt gått över sen min sjukdom i helgen/veckan...känns som jag ska kläka vilken sekund som helst!! 

Av Mia - 12 februari 2009 09:58

Jag blir ju inte förvånad att vissa barn blir som de blir med tanke på vad de finns för vuxna.

Mamma berättade idag att en kvinna på hennes jobb som har varit sjukskriven har kommit tillbaka kan kalla henne A. Mamma har ringt till A när hon varit borta för att höra hur de va med henne men hon va så knäckt så hon kunde inte prata enligt hennes man. Så nu när hon kom tillbaka så hade mamma pratat med henne. Då får mamma reda på att den kvinna som A dela sin klass med har mobbat och snackat skit om henne inför skolledningen. Hon har sagt till henne att hon e oren för hon e inte muslim osv.

Va fan e de för något?! A är i från Polen och då blir jag lite konfunderad.. inte för att jag e så bra på relioner och vilka områden i världen som har vilka relioner...men inte vad jag vet så e inte så jätte många polacker muslimer!!???!!! eller??!!! och sen vad e en oren människa?! För mig e de någon som har kladdat med lera, deg eller jobbat med något skitit...så den behöver duscha.

Vem fan tror denna kvinna att hon e?!?! Tyvärr så e de tydligen så att denna kvinna har varit så pass övertygande när hon har pratat med skolledningen så hon har skolledningen bakom sig.

Detta e fan sorgligt!! Sjukt upprörd blir jag!!!

Hur kan denna kvinna vara lärare.. som lärare så måste man vara en förebild och måste kunna lära ut de aldra viktigaste som finns....socialkompitens, att acceptera alla (med sina brister, relioner, traditioner osv) hur ska barnen annars kunna veta vad som e rätt och fel här i världen?! Inte konstigt att de e krig med detta synsätt!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards