Direktlänk till inlägg 13 juni 2008

Den blomster tid nu kommer..

Av Mia - 13 juni 2008 11:50

Pirrande känsla i magen... de känns så underbart!! De va längesen jag mådde så här bra som jag gör nu. Jag har varit nere i en svacka som har varit mycke djup.. Men äntligen så börjar jag känna att jag börjar nå upp igen.. jag kan titta på min älskling och bara se han och inte allt som han blivit anklagad för att ha gjort.  Alla konstigheter har jag lagt bakom mig... fast jag vet inte om jag orkar med fler konstiga saker som sker han och mig.. jag vill bara ha de bra!!! Vill bara känna hans kärlek till mig och en ny förälskelse som bara e så underbart att känna...


Jag har precis varit på en skolavslutning... Mitt yngsta brors barn sluta idag.. då kom jag på mig själv stå och tänka " så härligt de hade varit att vara på mitt barns avslutning, tänk när mina barn slutar 3:an eller tar studenten!"  när jag stod och tänkte de så blev jag helt varm i hjärtat.. men de lär ju dröja... typ 12-20år...  Men de kan oxå att jag blev varm i hjärtat pga att jag själv tyckte avsluningarna va helt underbara... man va så glad och de va spännande att sluta skolan och börja lovet man hade sett fram emot så länge.


Mamma och jag hade alltid underbara sommarlov.. mamma e lärare och de va hon även när jag va liten dvs hon va ledig hela sommaren... vi va ofta i Dalby på deras bad... jag bara älska att bara och vara där.. de e en av de bästa sommarlovs minnena jag har...


Jag bjuder på en bild på min älskling som e tagen när vi va på fårö vid raukarna..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 22 februari 2009 09:57

God morgon alla!!   Tänkte bara avslöja att jag har börjat smygblogga på ett nytt ställe. Jag håller på att få hjälp med en design till den och tänkte inte delge de förrän de va klart. Men jag tycker de e så mycket roligare att kunna visa bilder så d...

Av Mia - 19 februari 2009 15:14

..min stegräknare!? Var har den gått och gömt sig?! Jag börjar bli riktigt sugen på att komma ut och röra på mig nu...älskar när solen e framme! När de e fint väder så hade jag velat ha en hund. Men när de regnar så vill jag INTE ha en hund... men at...

Av Mia - 18 februari 2009 15:51

Efter jag hade gjort skiss utmaningen så blev jag otroligt inspererad till att göra en till... Så här blev den: http://i382.photobucket.com/albums/oo270/miisen/scrappbook/Spegelspegel.jpg ...

Av Mia - 18 februari 2009 12:24

Igår bestämde jag och Caisa att vi skulle pyssla lite ihop. Eller..ja, vi gör ju inte de ihop utan vi gör de hemma men har kontakt via msn. De va min tur att göra en utmaning och pga att vi inte ska bli så begränsade av de vi har hemma så bestämde vi...

Av Mia - 17 februari 2009 22:36

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge...

Ovido - Quiz & Flashcards