Alla inlägg den 27 november 2008

Av Mia - 27 november 2008 12:13

Hej svejs!


Så va man åter i skolan med mamma. Det e jag ju varje torsdag.

Denna dag började som vanligt att klockan ringen och jag börjar min snooz-maraton på ca 40min. Jag förstår mig inte riktigt på varför jag har börjat med denna dumhet. Jag gjorde det aldrig innan utan den började när jag blev i hop med mitt lamma kyd! =) Men nu e de så mysigt, man kan krypa in i älsklingens famnoch mysa lite innan man behöver gå upp.

Jag åker ifrån Malmö kl 06.30 så jag e i Lund vid 7 tiden.. idag när jag kom hem till mamma och pappa så satt dom redan i köket. (jag tar alltid upp mamma när jag jobbar) Så där börja förändrigarna denna morgon...

 När jag skulle ta på mamma sina byxor så ser jag att mamma e lite fuktig på låret...konstigt, hur kan hon va de... jo hennes kateter slang har en spricka i sig...Wiho..=( jaja..de va bara att göra en patentlösning så slangen håller någorlunda tätt...dvs el-tejt, papper och glapack...på med kläderna och upp till sjukhuset... När vi kommer upp där så e de grymt mycket folk på Urologen..vi får vänta lite över en timme för att få hjälp..wiii... jag blir så grymt trött när jag får vänta...men detta kortet tog jag i alla fall...de från vånging 12 på blocket i lund (sjukhuset kallas så) http://i382.photobucket.com/albums/oo270/miisen/Blandat002-1.jpg

Men vi e i skolan nu i alla fall...


Tänkte berätta om en liten sak som en snöboll kan orsaka.

En kille i 4:an(kallar honom A) kastade en snöboll på en tjej som går i samma klass (kallar henne F). (inget konstigt med de, enligt mig..de händer överallt)

F´s kompis (kallar henne H) går till sin storebror som går i 8:an, han går till F´s storebror som går i samma klass. De båda går till A och ger honom så mycke stryk så de sjukt. Läraren som e där ringer efter studierektorn som lyckas skingra de...han tar med sig A till skolsyster så han blir om plåstrad. När A e inne hos skolsyster så kommer F´s storebror in och ger sig på A igen..och när skolsyster försöker få bort honom så åker hon oxå på slag, studierektorn och rektorn kommer inspringande...tror ni inte han ger sig på dom oxå!!!!

Detta resulterar så klart i en polisanmälan. De ringer hans pappa, när pappan kommer så berättar studierektorn vad som har hänt. Men enligt  storebrorn så har detta ALDRIG inträffat, han e oskyldig. Pappan får en kopia på polisanmälan...han tar och knyklar ihop den och slänger den i huvudet på studierektorn!!!


Detta e ett verk av en snöboll!!!


HELT SJUKT!!!

En helt vanlig dag på denna skola!

Ovido - Quiz & Flashcards