Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Mia - 22 juli 2008 09:33

Va e de där med killar och töntiga slagsmål???!!!!


Nu i helgen när vi va i Åhus så va de 2 killar, vet inte riktigt hur gamla de va men i 20+ någonstans... ena killen såg ut som en stockholmsbratt och den andra va "ligga på gym 5 dagar i veckan".. de såg så jävla töntigt ut.. de va inte helt nyktra och stog och puckla på varandra... vi stannade för vi viste inte om de va på skoj eller om de va allvar.. men vi insåg att de va allvar när de började slå knytnävsslag i ansiktet och rikta sparkar mot varandra... så då fick jag nog.. gick fram till de (kanske inte helt smart eftersom jag mycke väl kunde få stryk) och sa till dom att jag tyckte de faktist kunde sluta för de där de höll på med va riktigt töntigt! De titta på mig och de slutade faktist... då kommer en kompis till "ligga på gym 5 dagar i veckan" fram rusande till oss och säger -Lägg er inte i, låt de göra upp!  DÅ blev jag nästan förbannad på honom, han hade nästan stått och hejat på dom... va e de för inställning??!!!! Han va nästan värd en smäll ;)


I alla fall... slagsmål e sjukt töntigt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards