Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Mia - 6 augusti 2008 14:13

blir så jäkla trött på när man allt bara försvinner för en när man har skrivit. Igår skev jag ett inlägg men de försvann... =(


Jag har varit så in i bombens yr de senaste dagana. De känns som jag har snurr karusell.. och eftersom jag alltid blir åksjuk och illa mående så blir jag även de fast jag bara sitter i soffan eller reser mig eller liknade. Ingen höjdare kan jag säga. Idag så e jag fortfarande yr men inte lika illa eller lika ofta.

Vi börja spåna om att de kan hänga ihop med att jag fick min mens idag. Om de kan va järnbrist, jag har haft de innan... så vi knalla ner och handla de. De kändes som jag va sjukt full. Tur att jag hade min älsklingsarm att hålla mig i, annars hade de blivit sicksack över hela gatan.


På trackaseri fronten så har vi både fått samtal och mail... men de känns som man börjat vänja sig lite.. suck... att hon inte kan ge sig!!! Hon måste ju ha varit med om något tramatiskt när hon träffade F. Något som satt sig djupt in i själen... kan inte annat att tycka synd om henne.. hon borde söka hjälp så hon kan gå vidare i livet.

Ovido - Quiz & Flashcards