Alla inlägg den 3 september 2008

Av Mia - 3 september 2008 17:40

När jag är ute och går på stan och tittar på allt och alla som man möter eller går förbi så synar jag ofta folk från topp till tå. Inte för jag gör de aktivt alltid utan de går atomatiskt, tar in intryck av folk. Ser på kroppsformen på tjejerna och jämför mig..inte heller de aktivt alltid, utan jag kommer på mig själv att göra de. Jag tänker ofta - Oj, undra om jag e så stor... eller - Jag e nog större än den tjejen. En sjuk tanke som ofta slår mig e - Gud vilket fint ansikt den tjejen har, bara hon hade gått ner några kilo så hade hon varit grymt snygg.  Precis som de e lätt för henne att gå ner i vikt. Hon kanske e nöjd med sin kropp precis som den e och varför skulle hon ha lätt att gå ner i vikt?! Hon kanske e går i "samma" skor som mig. Kämpar med vikten.. varför dömma alla som att de skulle vara så lätt för de att gå ner i vikt men inte för mig?!

Ganske sjukt kan jag tycka att jag e så kropps fixerad som jag e. En ska jag har kommit på mig själv att tänka nu förtiden e att jag faktist kan se en mullig/överviktig person och tänka - Hon e skit snygg precis som hon e!  Just den tanken hade jag inte kunnat tänka för något år sen. Mycke pga att jag själv inte e nöjd med mig själv och min storlek... inte pga att jag tyckte de igentligen va fula.


En sak som jag tänkte på idag när vi va ute och gick en sväng va när vi mötte en äldre man... som vanligt scannade jag av...å fy fan vilken syn.. Han hade byxorna så de skar in mellan benen vilket resulterade i att man såg formen på hans PUNGKULOR!!!!! SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA... den synen vill jag gärna tvätta bort... De e i de ögonblicket jag önskar att jag inte scannar av människor... fy fan!!!!

Så snälla killar (och tjejer) ha inte hög vatten i byxorna så de skär in!! Man vill inte se formen på vad som finns där nere!!


Ovido - Quiz & Flashcards