Alla inlägg den 6 april 2008

Av Mia - 6 april 2008 20:03

vilken huvudvärk jag haft idag!!!! Helt sjukt... okej att jag drack en flaska vin..men de brukar ALDRIG vara ett problem.. men detta har varit sjukt!!

När jag kom till min vän så hade klockan hunnit bli 22. Jag hade glömt att ta med mig ett linne att ha under kläningen så de blev  lite mer urringat än tänkt, jag hade ingen jacka eller väska heller...suck.. va tänkte jag med när jag packa min stora bag?? Men de löste sig i alla fall... Hemma hos min vän va de riktigt skoj...sen så när jag och A åkte in till Lund för att möta upp min älskling och hennes vän så piss regna de och va SJUKT långa köer...=(

 Kan säga att hela ute kvällen blev en FET flopp...inte de minsta roligt!!! Så jag borde inte ha gått ut alls....


I morgon så e de jobb ute i en ny trädgård... de ska bli kul...men lite nervös över en häck som de vill ha vid gjord.. men de löser sig nog...


Nu ska vi åka hem till malmö!!

Ovido - Quiz & Flashcards