Direktlänk till inlägg 2 april 2008

Em..va då kung?!!

Av Mia - 2 april 2008 09:14

Va igår och tittade på Lugis herrar som kvalar för att få spela i Elitserien igen http://sydsvenskan.se/sport/article312906.ece Enligt artiklen så va Hallberg kung... visst han va duktig, men hur bra va motståndet?!!! Inte speciellt bra kan jag säga! De e bra att han får "lyckas" på sin födelsedag men att skriva att han e kung e att överdriva. Han gjorde de han skulle,inget mer! Att han va bra i försvaret och plocka bort Pettersson..de e ju ett skämt.. Hallberg spela knapt inte bakåt och hade Pettersson mot sig i 3 anfall och då fick Hallberg en 2a.

Vilket fall som helst så vann dom! De e de viktigaste!!

Ikväll ska Lugis damer spela. (jag spela i de laget för en herrans massa år sen. E faktist fortfarande den dyraste spelare som Lugi dam har köpt, så har man fått skryta om de oxå =) ) De är i kvartsfinal... ska nog åka och titta.. får se lite hur de ordnar sig med assistent till mamma bara.. vill inte sätta henne i knipa..


Jag kommer sova i Lund 3nätter i veckan nu fram till Maj tackvare att min bror har åkte iväg till Asien.. Mamma ska inte sova själv... min ena katt Fia bor ju hos dom nu mera.. hon e så förbaskat söt. Igår när vi gick och la oss kom hon in... så kryper hon upp och lägger sig vid brösten och så bara tittar hon på en - e jag inte de sötaste som finns på hela jorden?! ... Kan ju säga att man smälter som isglass i solsken! Hon e mitt hjärta.

Fia hämtade jag ute på vischan utanför Sturup.. hon bodde i ett uthus med deras avelshane. Fia blev mobbad av deras primadonna så Fia fick flytta ut från huset =/ . Fia har haft mat problem, hettsätit och kräkt. Jag tror de beror på den tiden. Men de har blivit helt bra..hon kan till och med lämna mat på tallriken nu, de kunde hon inte innan. Hon e nog blande de mysigaste som går på 4tassar.. hon börjar spinna bara man tittar på henne, hon känner av när mamma mår dåligt, då hoppar hon upp och lägger sig på mammas ben och vaktar/tittar till mamma. Hon tar "sitt" ansvar i familjen när de gäller mamma.. hon ger mamma kärlek..så som mamma kan ge henne oxå... hon har anpassat sig så att mamma kan ge henne kärlek oxå. Hon har vant sig med rullstolen och alla hjälpmedel, hon e inte de minsta rädd för sakerna. Om man jämför hur hon va när vi fick henne och hur hon e idag... ojojoj...helt olika katter!!!! Hon e hela familjens hjärta!


 
 
Mariah

Mariah

2 april 2008 09:56

Vilken fin färg på håret du har. Om du har färgat, vad heter färgen?

http://prinsessanmariah.blogg.se

 
Ingen bild

Mia

2 april 2008 17:06

Svar till Mariah:
Tack!! =) Jag har slingat de lite.. men jag e blond i mig själv. Så på sommaren blir jag jätte blond men på vintern blir jag mer guldblond. Slingfärgen vet jag inte va den heter, de e en kompis som blonderar de till mig och de e ett frisör märke. Tyvärr så jag e inte till så mycke hjälp!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 22 februari 2009 09:57

God morgon alla!!   Tänkte bara avslöja att jag har börjat smygblogga på ett nytt ställe. Jag håller på att få hjälp med en design till den och tänkte inte delge de förrän de va klart. Men jag tycker de e så mycket roligare att kunna visa bilder så d...

Av Mia - 19 februari 2009 15:14

..min stegräknare!? Var har den gått och gömt sig?! Jag börjar bli riktigt sugen på att komma ut och röra på mig nu...älskar när solen e framme! När de e fint väder så hade jag velat ha en hund. Men när de regnar så vill jag INTE ha en hund... men at...

Av Mia - 18 februari 2009 15:51

Efter jag hade gjort skiss utmaningen så blev jag otroligt inspererad till att göra en till... Så här blev den: http://i382.photobucket.com/albums/oo270/miisen/scrappbook/Spegelspegel.jpg ...

Av Mia - 18 februari 2009 12:24

Igår bestämde jag och Caisa att vi skulle pyssla lite ihop. Eller..ja, vi gör ju inte de ihop utan vi gör de hemma men har kontakt via msn. De va min tur att göra en utmaning och pga att vi inte ska bli så begränsade av de vi har hemma så bestämde vi...

Av Mia - 17 februari 2009 22:36

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge...

Ovido - Quiz & Flashcards