Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Mia - 7 mars 2008 20:45

Jag och min brorsdotter N sitter/halvligger i soffan här hemma å kollar let´s dance..de e inte speciellt bra men ja...de underhåller ju nästan i alla fall...sitter samtidgt på uppdaterar mig i en gymnasieväns blogg... hon skriver där att 15åringar övnings hånglar på rasterna..=S Em...ingen rädd om att få sjukdomar..virus..Nje..jag hoppar gärna över de där!!


Begravningen idag va riktigt riktigt fin!! Mycke tårar men väldigt fint!! Vi (jag å min svägerska) upptäkte att servetterna vi hade va riktig KASSA..de ludda å fasna i ögonfransar å överallt...suck

De som e härligt e att se min pappa så känslosam.. han visar ofta känslor men inte att han e ledsen..de stänger han in i sitt innersta rum å visar aldrig det... men han har verkligen visat de under denna jobbiga period som har varit.


Nu ligger N å nannar..å klockan e inte mer än 21.. men vi ska ju upp tidigt i morgon. Jag jobbar hela dagen 07.00 - 21-00... detta gör jag för min älskade sambo e iväg på USM (ungdoms sm)  i handboll... detta e i Helsingborg men dom lyxar till de och sover där...tyvärr.. vill ha min godnatt puss!!

Men han lovade att ringa å säga godnatt i alla fall...=) JAG LÖV mitt kyd!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards