Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Mia - 15 mars 2008 07:50

Man e nog inte helt frisk...en liten skada måste man ha om man ställer kl på 07.15 för att gå upp för att komma iväg och se en handbolls match. Denna helg så spelars SM för flickor A..de e födda 91-92. De vi såg igår så e de ett lag som e outstanding och de är Lunda laget LUNDAGÅRD...de e lite kul för de e min modersklubb. Tjejerna som spelar där e riktigt duktiga!! Så om de e någon handbolls intresserad så ska ni gå och kolla på dom..


Förutom handboll så e de rensa min farbrors lägenhet som gäller... så de kommer bli några svängar till tippen..och då kan jag kanske slänga mitt skräp som fortfarande ligger i bilen. =)


I eftermiddar så jobbar jag med mamma och slutar kl 21..sen e de spiddigonzailes hem och duscha å fräscha till sig för vi ska möta upp Ida och Henke och de blir antagligen Hipp som kvällen kommer avslutas på om jag känner Ida och mig rätt..=)


Ha en trevligdag!!! Rosen får ni mina hemliga läsare =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards