Direktlänk till inlägg 8 mars 2008

Sovit oroligt inatt...

Av Mia - 8 mars 2008 10:14

När jag väl kom i säng så hade jag jätte svårt att somna...katterna fick kattspatt och sprang som tosar i hela lägenheten.. sen så va "någon" i min säng när jag skulle lägga mig så jag fick be de gå någon annan stans för detta e MIN säng! Det har börjat "spöka" jätte mycke den sista tiden i min lägenhet.. i förra veckan så trilla mitt badrumsskåp ner mitt i natten.. katterna låg i soffan så de va inte i närheten... och om man tittar på hur hålen ser ut i väggen så ser de mer ut som någon har ryckt ner skåpet.. =S Lite jobbit... prata med min moster om de.. hon e medial... hon berättade att de va en man som va arg för att jag pratat om att göra om badrummet och funderat på att sätta in lite mörkare kakel på ena väggen...de tyckte inte han! Så jag fick rådet att ta ett snack med honom...å berätta för honom att de e inte hans lägenhet utan MIN!! .. ja jag vet att allt låter konstigt men.. ja men så e de!


När de gäller dagen idag så vet jag inte riktigt vad den kommer bjuda på.. jag jobbar som sagt hela dagen idag och även i morgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 22 februari 2009 09:57

God morgon alla!!   Tänkte bara avslöja att jag har börjat smygblogga på ett nytt ställe. Jag håller på att få hjälp med en design till den och tänkte inte delge de förrän de va klart. Men jag tycker de e så mycket roligare att kunna visa bilder så d...

Av Mia - 19 februari 2009 15:14

..min stegräknare!? Var har den gått och gömt sig?! Jag börjar bli riktigt sugen på att komma ut och röra på mig nu...älskar när solen e framme! När de e fint väder så hade jag velat ha en hund. Men när de regnar så vill jag INTE ha en hund... men at...

Av Mia - 18 februari 2009 15:51

Efter jag hade gjort skiss utmaningen så blev jag otroligt inspererad till att göra en till... Så här blev den: http://i382.photobucket.com/albums/oo270/miisen/scrappbook/Spegelspegel.jpg ...

Av Mia - 18 februari 2009 12:24

Igår bestämde jag och Caisa att vi skulle pyssla lite ihop. Eller..ja, vi gör ju inte de ihop utan vi gör de hemma men har kontakt via msn. De va min tur att göra en utmaning och pga att vi inte ska bli så begränsade av de vi har hemma så bestämde vi...

Av Mia - 17 februari 2009 22:36

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge...

Ovido - Quiz & Flashcards