Direktlänk till inlägg 19 mars 2008

E du gravid??

Av Mia - 19 mars 2008 07:52

Länk till Centralskolan 4..

http://www.youtube.com/v/u5aIvNAo22g&hl=en


..Jag känner igen de där med att folk trott att jag e gravid..fast de e bara FETT!!! Tyvärr så lägger sig de mesta av mitt fett på magen, där av att jag får kräkäklig mage..

De va en gång när jag spela golf..så gick de en boll men lite äldre personer före mig och min bror, så efter hål9 så finns de en kiosk som man kan ta en liten paus, men jag och min bror ville gå vidare så vi gick igenom den bollen..efter jag har slagit ut på hål 10 säger en av damerna till mig - De där kommer bli en duktig golfspelare och pekar på min mage... E...okej! Tack eller nått.. Kan säga att de gör jävligt ont i själen!

 Det är säkert många som tänker - men de e bara att gå ner i vikt. mmm..bara..eller hur!  Tyvärr så e de inte så lätt för mig att gå ner i vikt.. jag vet inte hur många gånger jag har försökt...och vist..de går några kilon men sen så e de precis som min kropp ger upp..svårt att säga hur de e.. men de e inte bara att göra.

Sen tillhör oxå att jag har en ät störning som jag har fått behandling för och som jag kämpar med... och jag får inte gå på någon diet..och jag tror inte heller på dieter men man blir ganska desperat i bland och vill se snabba resultat... för min kropp speglar inte mitt inre... Många som ser mig ser mig kanske som ohälsosam, tror att jag bara äter skit mat och inte rör mig...men så e de inte. Jag äter nog mer sunt än många andra och rör mig oxå betydligt mer...

En av mina "drömmar" e att få känna mig smal någon gång, jag vet att jag duger som jag "e"..fast inte för mig...för jag vill må bra och kunna köpa de kläder jag känner för..inte "tjockis" kläder... jag önskar att jag hade stl 40 så de e inte stl 36 som jag strävare efter utan bara en sund vikt som gynnar min kropp som jag ska leva i....  


Hur känner ni för era kroppar? Speglar den ert inre?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 22 februari 2009 09:57

God morgon alla!!   Tänkte bara avslöja att jag har börjat smygblogga på ett nytt ställe. Jag håller på att få hjälp med en design till den och tänkte inte delge de förrän de va klart. Men jag tycker de e så mycket roligare att kunna visa bilder så d...

Av Mia - 19 februari 2009 15:14

..min stegräknare!? Var har den gått och gömt sig?! Jag börjar bli riktigt sugen på att komma ut och röra på mig nu...älskar när solen e framme! När de e fint väder så hade jag velat ha en hund. Men när de regnar så vill jag INTE ha en hund... men at...

Av Mia - 18 februari 2009 15:51

Efter jag hade gjort skiss utmaningen så blev jag otroligt inspererad till att göra en till... Så här blev den: http://i382.photobucket.com/albums/oo270/miisen/scrappbook/Spegelspegel.jpg ...

Av Mia - 18 februari 2009 12:24

Igår bestämde jag och Caisa att vi skulle pyssla lite ihop. Eller..ja, vi gör ju inte de ihop utan vi gör de hemma men har kontakt via msn. De va min tur att göra en utmaning och pga att vi inte ska bli så begränsade av de vi har hemma så bestämde vi...

Av Mia - 17 februari 2009 22:36

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge...

Ovido - Quiz & Flashcards